03
Aug
09

Easy go, easy come

Gisteren, ongeveer twee uur nadat Y. het logé-hondje gedropt had, liet ik de deur even open staan en ging de hond meteen de andere kant van de stad opzoeken. Na een uur lang rondlopen in een poging om het beest terug te vinden, voelde ik me net zo rot als een uur daarvoor, en moest ik nog het huis gaan bezoeken dat ik nooit van m’n leven meer krijg vanwegen gebrek aan hypotheek. Ik had gehoopt dat het huis tegen zou vallen, maar dat viel dus vies tegen. Ik bedoel, mee. Ja, zo gaat dat soms.

Toen ben ik Nederlandse les gaan geven aan twee meisjes, een Amerikaanse en een Canadese, wat tot ongeveer 17:00 uur duurde, waarna ik naar huis wederkeerde. En nog geen tien minuten later kwam het telefoontje dat de hond gevonden/gevangen was – blijkt dat na een beetje ronddwalen hij gewoon naar huis was gelopen, waar de toevallige plantjeswatergeefster hem gezien en in veiligheid gebracht had.

Ja, zo gaat dat soms.


1 Response to “Easy go, easy come”


  1. 1 fr-goose
    29 September, 2009 at 2:27 pm

    i lived in soesterbergin02-03. i miss the place. love it much ..coming home soon..


Leave a Reply

