25
Apr
08

Dichterij

Ik kom dus net bij M. vandaan,
Waar alles weer naar wens geweest is.
Wij waren weer ontzettend aan
De port, daar waar het altijd feest is.
Haar kamer is nooit opgeruimd,
Toch ben ik altijd goed geluimd –
Ik voel me bij haar altijd vrij
Om dat te zeggen, waar ik blij
Van wordt. Het ging dus om muziek,
Mens loopbaan, mannen, poëzie,
Zelfs psychofarmacologie
En M.’s bescheiden zink-techniek.
Wij zetten ‘t leven op z’n kop
En konden ons geluk niet op.


4 Responses to “Dichterij”


  1. 2 Taya
    26 April, 2008 at 2:49 pm

    Well, obviously no idea what the poem said. I did however get stacks of laughs out of the altavista.com babelfish approximation of it. (Did it really contain the word ‘psychopharmacology’ ?)

  2. 3 brentusfirmus
    26 April, 2008 at 6:24 pm

    Oh my god, I’m going to do the same right now. And yes, it contained the word psychopharmacology.

  3. 4 Taya
    29 April, 2008 at 11:32 pm

    ‘psychofarmacologie’ should have been obvious… Biochemistry exam tomorrow.(If i pass it’ll be an act of god…)


Leave a Reply

